دستگاه تصفیه آب زیر سینکی + Excell

محصول جدید

این دستگاه با 8 مرحله تصفیه آب، جهت نصب زیر سینک آشپزخانه طراحی شده است و با بهره گیری از تکنولوژی RO+UV+UF علاوه بر حذف املاح محلول در آب آلودگی های میکروبی و ویروسی را نیز از بین می برد. همچنین این تکنولوژی موجب حفظ املاح مورد نیاز بدن در آب می شود.

جزییات بیشتر

این محصول در انبار موجود نیست

این محصول را در تلگرام به اشتراک بگذارید! این محصول را در تلگرام به اشتراک بگذارید!

4,500,000 تومان

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

مدل + Excell
تعداد مرحله تصفیه 8 مرحله
محل نصبنصب زیر سینک
ظرفیت تصفیه 15 لیتر در ساعت
حداقل فشار آب ورودی(دما)4.267psi / 10°C یا 0.3kg / cm2
حداکثر فشار آب ورودی(دما)42.67psi / 35°C یا 3kg / cm2
فیلترهای کارتریجی سدیمنت ، نانو کربن ،پست کربن , UF
لامپ UV Philips 11w
ممبرین Filmtec USA
مصرف برق 60w
وزن 10.7 کیلوگرم
ولتاژ 100-300v AC / 50 Hz
ابعاد (میلی متر) ارتفاع 520 - عرض 390 - عمق 200
قابلیت نصب به یخچالدارد
Auto Flushندارد
استانداردهاCE ، WQ ، NSF

اطلاعات بیشتر

دستگاه تصفیه آب 8 مرحله زیر سینکی

دستگاه +Kent Excell  متناسب با آشپزخانه های مدرن طراحی گردیده است، نصب این دستگاه در فضای زیر سینک صورت می گیرد . این دستگاه با 8 مرحله تصفیه، آب با درجه سختی پایین و عاری از آلودگی های میکروبی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

  

تصفیه دو گانه با تکنولوژی RO+UV+UF

تکنولوژی خاص Kent تصفیه دوگانه RO+UV+UF را ارائه می کند. اسمز معکوس (Reverse Osmosis) موجب کاهش سختی آب می گردد و لامپ UV موجب از بین رفتن آلودگی های میکروبی آن می گردد.

 

حذف تمام ناخالصی موجود در آب با حفظ مواد معدنی مورد نیاز بدن

تصفیه آب کنت تمام ناخالصی محلول مانند مواد شیمیایی، آفت کش ها، زنگ زدگی، و غیره در آب را حذف،در حالی که مواد معدنی طبیعی ضروری بدن که در آب آشامیدنی مورد نیاز است را حفظ می کند و تنها برندی است که لقب MINRAL RO (با تکنولوژی اسمز معکوس ولی با حفظ املاح مورد نیاز بدن به صورت طبیعی) را کسب کرده است،که این خاصیت نقطه قوت این برند نسبت به رقبایش می باشد.

مجهز به TDS Controller

بدن ما بسیاری از املاح مورد نیاز خود را از طریق آب جذب می کند.  TDS Controller  با کمک فیلتر UF (اولترافیلتراسیون) با وجود تامین آب 100% پاک املاح مورد نیاز بدن را نیز در آن حفظ می کند.

 

دارای تائیدیه NSF & WQA

دستگاه +Kent Excell  از لحاظ عملکرد و کیفیت توسط مجربترین آزمایشگاه های تخصصی جهان از جمله سازمان WQA و NSF ، آزمایش و تائید شده است. تاییده WQA Gold seal و NSF از  معتبرترین تائیدیه ها  در صنعت تصفیه آب می باشند که به مشتری این اطمینان را می دهد که محصولی را که استفاده می کنند تمامی استانداردهای لازم را دارد. دستگاه +Kent Excell استاندارد CE اروپا را نیز دارد.

 

دارای منبع هیدرواستاتیک با قابلیت نصب به یخچال

دستگاه +Kent Excell دارای منبع هیدرواستاتیک جهت ذخیره آب تصفیه شده به میزان 7 لیتر می باشد. منبع هیدرو استاتیک آب با فشار را حتی زمانیکه برق یا آب ورودی قطع باشد ، تامین می نماید. هم چنین این دستگاه قابلیت نصب به یخچال ساید بای ساید را نیز دارا می باشد.

 

مجهز به ممبرین  Filmtec (معتبرترین برند ممبرین در جهان)

دستگاه +Kent Excell مجهز به ممبرین  Filmtec محصول شرکت ( Dow Chemical Company  امریکا ) می باشد که درصنعت RO  در نوع خود، اولین است. هوزینگ این فیلتر، چرخش فرآیندهای غشایی داخل آن را پوشانده و با استفاده از آخرین فن آوری جوش داده شده، که تضمین مفاصل دائمی با کیفیت بالا را به همراه دارد. قسمت های جوش داده شده نیز مانع از نشت و بهبود زندگی غشاء را تضمین می کند. این ممبرین دارای عمر بالا می باشد و به طور کاملا موثری آلودگی های محلول در آب را حذف می کند.

 

سیستم کنترل کامپیوتری

کامپیوتر دستگاه  بر اساس ساعت  کارکرد  دستگاه، زمان تعویض  فیلترها را به مصرف کننده  اعلام  می کند . هم چنین  در صورت  خرابی لامپ UV  اعلام هشدار می کند.کامپیوتر دستگاه در صورت بروز این مشکل ها شروع به بوق زدن کرده و مصرف کننده را مطلع می کند.

 

مجهز به لامپ UV

دستگاه +Kent Excell  مجهز به لامپ UV  11w ساخت شرکت Philips می باشد که قدرت فوق العاده ای در از بین بردن باکتری ها و ویروس ها دارد.

 

عملکرد کاملا اتوماتیک

دستگاه +Kent Excell  هر زمان که آب ذخیره شده مصرف شود, شروع به کار می کند و بعد از پر کردن منبع مجددا خاموش می شود  و هیچ نیازی به روشن وخاموش کردن دستگاه توسط مصرف کننده ندارد. همچنین لامپ UV  نیز تحت کنترل کامپیوتر بوده و تحت فرمان آن خاموش و روشن می شود.

مجهز به آدابتور انعطاف پذیر نسبت به رنج ولتاژ (300-100) ولت

از SMPS ناهموار (منبع تغذیه سوئیچینگ حالت) که یک آدابتور برق استاندارد را تشکیل داده. این سیستم مجهز به مسئولیت رسیدگی به طیف گسترده ای از ولتاژ ورودی ( 300-100 ) ولت با فرکانس 50HZ را قادر می سازد، این سیستم نسبت به نوسانات مکرر (که یک مشکل شایع در کشورهای در حال توسعه است) حالت  انعطاف پذیر از خود نشان داده و ولتاژ خروجی ثابت و پایداری را برای قطعات برقی فراهم می کند.

اتصالات پوش فیت بدون نشتی

تمامی اتصالات مربوط به این دستگاه از نوع پوش فیت بوده و جهت جلوگیری از نشتی در هوزینگ ها از اورینگ استفاده شده ، که موجب اطمینان کامل از عدم نشت آب می شود.

 

 پلاستیک ABS نشکن با گرید خوراکی

تمامی مواد پلاستیکی به کار رفته در دستگاه از جنس پلاستیک ABS  نشکن با گرید خوراکی می باشد. که هم مقاومت دستگاه را بالا برده و هم موارد بهداشتی را رعایت کرده است.

 

خدمات پس از فروش

این دستگاه دارای نصب رایگان ، یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

استانداردهای کسب شده این محصول

برای دیدن گواهینامه محصولات کنت به لینک زیر مراجعه کنید

http://www.kent.co.in/About-Certifications

مشاهده مشخصات دستگاه در سایت کنت 

https://www.kent.co.in/water-purifiers/ro/kent-excell-plus

نقد و نظرات

گواهی نامه WQA چیست؟

WQA یک سازمان غیر انتفاعی جهت بررسی کیفیت دستگاه های تصفیه آبی خانگی و صنعتی می باشد. در این سازمان 2700 شرکت از سراسر جهان عضو می باشد که شامل تولید کنندگان ,تامین کنندگان و توزیع کنندگان محصولات و خدمات مرتبط با این صنعت می باشد.

چشم انداز WQA بهبود کیفیت آب جهت افزایش کیفیت زندگی از طریق تکنولوژی ها و خدمات پایدار می باشد. دریافت علامت استاندارد WQA مستلزم گذراندن آزمایشهای متعدد در آرمایشگاههای فوق مدرن این سازمان می باشد.

بسیاری از دستگاه های ارائه شده به بازار ایران به دروغ از این تائیدیه بر روی محصولات خود استفاده می کنند، چون در ایران سازمانی جهت تائید استانداردها موجود نمی باشد و واردکنندگان سودجو از این استاندارد مهم برروی دستگاه خود نصب نموده و مردم عزیز ایران را در خرید گمراه می کنند.

لذا خواهشمند است جهت آگاهی از صحت استاندارد WQA به سایت این سازمان به آدرس www.WQA.ORG مراجعه نموده و در قسمت find Certified products وارد شوید و برند مربوط دستگاه مورد نظر خود را مثل (Kent RO systems) وارد نمایید و تائیدیه مربوطه را ملاحظه فرمایید و از دستگاه هایی که به جعل از این آرم استفاده کرده اند خرید ننمایید چون سلامتی خود و خانواده خودتان، به خطر خواهد افتاد.

نوشتن نقد و نظر

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی + Excell

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی + Excell

این دستگاه با 8 مرحله تصفیه آب، جهت نصب زیر سینک آشپزخانه طراحی شده است و با بهره گیری از تکنولوژی RO+UV+UF علاوه بر حذف املاح محلول در آب آلودگی های میکروبی و ویروسی را نیز از بین می برد. همچنین این تکنولوژی موجب حفظ املاح مورد نیاز بدن در آب می شود.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1396/02/06 04:07 Reza Ghavami

سلام من یک سوال داشتم میخواستم بدونم شما بین این دستگاه و دستگاه اطلس فیلترای کدوم رو پیشنهاد میکنین و اینکه چرا تعداد فیلتر های اطلس کمتره ایا این موضوع تعداد فیلتر ملاک بر بهتر بودن یا نبودن اون دستگاه هست ممنون میشم اگر یک توضیح کامل و با دلیل بنویسید .

1396/02/06 08:38 فرایند آب آبیدر

سلام
اگه سختی آب بالا باشه (مثلا 400 پی پی ام) پیشنهاد من اطلس فیلتری هستش.
ولی اگر سختی آب پایین تر باشه از این حد بدلیل دارا بودن سیستم کنت به میکسر میتونیم املاح خروجی آب رو تنظیم کنیم، و از تلخ شدن آب جلوگیری کنیم.
منظور ما از تصفیه کردن آب بالا بردن کیفیت آن هستش و در بین دستگاه های تصفی آب موجود در بازار سیستم کنت از همه پیشرفته تر هستش.

1396/02/07 01:12 Reza Ghavami

من این دستگاه رو میخوام برای آب تهران استفاده کنم جدا از اون من عادت دارم یه چیزی میخوام بخرم بهترین و با کیفیت ترین رو دوست دارم بخرم حالا با توجه به این قضیه شما بین این دو دستگاه کدوم رو پیشنهاد میکنید و یه چیز دیگه نمیدونم چرا وقتی به این دستگاه اطلس فیلتری نگاه میکنم احساس میکنم کیفیت ساختش از همه این دستگاه ها بالاتره ولی از طرفی احساس میکنم تعداد فیلترهای اطلس فیلتری نسبت به کنت کمتره یه چیز دیگه میشه مثلا به این دستگاه اطلس فیلتر UV هم اضافه کرد ممنون ببخشید خیلی سوال پرسیدم ؟

1396/02/07 09:11 فرایند آب آبیدر

دستگاه های برقی کنت با تمام آب های با سختی بالا و سختی پایین سازگار می باشد، به خاطر وجود شیر میکس و فیلتر uf می توان خروجی دلخواه رو از آن گرفت به صورتی که سختی آب رو بین اعداد 50 تا 80 میلی گرم در لیتر تنظیم نمود که هم آب رو سبک کرده باشیم و هم املاح آب رو حفظ کرده باشیم.
سیستم تصفیه کنت خیلی پیشرفته تر هستش و برای تمام آب های با سختی بالا و پایین کارای داره.

10 محصولات مشابه در شاخه های مختلف: