لیست محصولات این تولید کننده اطلس فیلتری

سایت اصلی این تولید کننده:

http://www.atlasfiltri.com

اطلس فیلتری با سابقه ای بالغ بر 35 سال تولید، به شاخص و الگویی در زمینه تولید فیلترهای آبی تبديل شده است. ارائه راه حل هايي براي تصفيه آب، شبکه توزیع سراسري در بیش از 80 کشور و تولید محصولات خانگی از جمله خدمات اين شرکت مي باشد.
تمرکز مداوم بر کیفیت و تکنولوژی های خلاقانه، باعث شده است تا گروه اطلس فیلتري به همراهی قابل اعتماد برای تمام کسانی که ماموریت بهبود سطح کیفی آب را دارند، تبدیل شود. 
گروه اطلس فیلتري با توانايي درک صحيح از نياز بازار، توانسته است به وسیله ارتقاء فرآیندها و ابداع محصولات خود، تولید سالانه محصولات و خدمات جدید، همیشه پیشنهادات و راه حل های تازه ای داشته باشد.


گروه اطلس فیلتري به همراه تمامی دپارتمانهای خود، از جمله دپارتمان ارتقاء سطح کیفی آب، دپارتمان مهندسی سیستم های تصفیه و خدمات امروزه مي تواند، به تمامی درخواست ها در زمینه های فیلترینگ آب، تصفیه، میکرو و اولترا فیلترینگ، سیستمهای غشاء اسمزی (Reverse Osmosis) و سیستم های قابل حمل تصفیه آب (Portable Water Purification) پاسخگو باشد. 


با توجه به مطالبی که گفته شد، گروه اطلس فیلتري، دارای گسترده ترین تنوع محصولات در بخش فیلترینگ آب و تصفیه جهت استفاده های خانگی و صنعتی می باشد.



این محصولات عبارتند از:


-محفظه های فیلترهای آب 
-انواع کارتریج های فیلتر آب
-فیلترهایی که دارای سیستم شستشوی خودکار هستند
-یونیت های ضد رسوب (Anti-Scale) 
-فیلترهای قابل حمل 

-فیلترهای آب آشامیدنی
-دستگاه های RO
-کاهش دهنده های سختی آب
-فیلترهای میانی
-استریل کننده های UV
-تجهیزات کامل تصفیه و فرآوری آب
-پمپ های اندازه گیری
-محصولات شیمیایی


ايده هاي ما در سرانگشتان شما


از مهمترین استراتژی های گروه اطلس فیلتری در حال حاضر، تحقیق و توسعه، ابداعات در فرآیندها و محصولات است. با توجه به این نکته، این گروه با انجام تحقیقات دائمی بر روی مواد و متدهای جدید و نظرات کارشناسانه، راه اندازی خطوط تولید تمام روباتیک و در عین حال، انعطاف در پذیرش طیف گسترده ای از مدلها و راه حل ها و توانایی طراحی و تکمیل پروژه های خاص و ویژه، سعی دارد خدمات گسترده تري را در زمينه هاي زير ارائه دهد:


-سودمندي
-اعتبار
-انعطاف پذیری.
-برند و نام تجاری معتبر.
-ارائه راه حل هاي خاص براي توليد کنندگان اصلي.




سطح کیفی بالا در محصولات اطلس فیلتری مهمترین نقش را در توسعه بازار جهانی این گروه بازی می کند. تمامی محصولات به طور مداوم تحت کنترل و تست قرار می گیرند تا نسبت به عملکرد صحیح آنها اطمینان حاصل شود.


گروه اطلس فیلتري دارای گواهینامهISO9001:2008 برای کیفیت سیستم مدیریتی از طرف DNV می باشد. تست و ارزیابی محصولات تحت سختگیرانه ترین پروسه های جهانی، منجر به کسب گواهینامه های مطابق با استانداردM174/2004 (TiFQ ایتالیا)، تاییدیه بهداشت ACS (فرانسه) و GOST (روسیه) شده است.


طیف گسترده اي از محصولات جهت استفاده به عنوان آب آشامیدنی، توسط SGS تست و تایید شده اند. همچنین بخشی از محفظه ها توسط WQA تحت استانداردهای 42 و 61 از استاندارد NSF/ANSI امنیت مواد و بی عیب و نقص بودن ساختار، در انطباق با قوانین آب آشامیدنی در آمریکا، تست و تائید شده اند. 



گروه اطلس فیلتری بعنوان عضوی فعال، در بسیاری از ارگانهای جهانی، در جهت ارتقاء کیفیت جهانی آب، تولید محصولات، خدمات، تجربیات و آموزش فعالیت می کند:


ــــ انجمن آکوا ایتالیا- عضو سازمان آکوا اروپا، که این انجمن تمامی صنایع وابسته به آب و اعضاء این انجمن را گرد ارگانها، مقررات و تعهدات کیفی، جمع می کند. 


ــــWQA- انجمن آمریکائی کیفیت آب، این انجمن تمامی صنایع وابسته به آب در جهان، بخصوص آن دسته که متعهد به تحقیق و توسعه در زمینه های تخصصی هستند را گرد هم می آورد. 


ــــIWA- انجمن بین المللی آب، این انجمن تمامی کارشناسان، محققین و صنایعی که تولید کننده حجم وسیعی از دانش در حوزه آب می باشند را گرد هم می آورد. 


ــــAfWA- انجمن آب افریقا، این انجمن دولتمردان، مدیران، محققین و صنایع آفریقا را در جهت ارتقاء سطح هوشیاری آبی، دسترسی به آب و کیفیت آب را، گرد هم می آورد.



مهر ATLAS green (اطلس سبز)، نشان شرکت اطلس فيلتري است که نمايانگر محصولات دوستدار محيط زيست مي باشد.


گروه اطلس فيلتري متعهد به رعایت معاهده کیوتو در ارتباط با انتشار کمتر گازهای گلخانه ای (CO2) در جو می باشد و همچنین سعی میکند که با استفاده از مواد پلاستیکی که بالاترین قابلیت بازیافت را دارند، نقش موثری در صرفه جوئی در مصرف انرژی که منجر به کنترل انتشار همین گازها میگردد، ایفا نماید. 


مهر اطلس سبز قصد دارد تا به بازار تجارت و مشتریان خود نشان دهد که گروه اطلس فیلتری نسبت به محیط زیست متعهد است. محصولاتي که اکنون با این نشان عرضه میشوند عبارتند از:


محفظه ها:


محفظه هایPET- محفظه های ساخته شده از PET، پلاستیک هایی با قابلیت بازیافت بالا هستند که با تکنولوژی خاص تزریق به درون قالب، تولید می شوند که تا 60% صرفه جویی در مصرف انرژی در مقایسه با پلاستیک های استاندارد دیگر را سبب میشوند.


کارتریج ها:


کارتریج EC- کارتریجهایی ساخته شده از نوعی کربن فعال شده (ECO) که توسط تکنولوژی خاصی تولید می شوند، تا باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای شود.


بیشتر

این تولیدکننده هیچ محصولی ندارد.