تاریخ انتشار: 94-11-15 16:11:47
(1727)

گواهینامه WQA چیست؟

WQA: مخفف Water Quality Association است.
WQA یک سازمان غیر انتفاعی جهت بررسی کیفیت دستگاه های تصفیه آبی خانگی و صنعتی می باشد. در این سازمان 2700 شرکت از سراسر جهان عضو می باشد که شامل تولید کنندگان، تامین کنندگان و توزیع کنندگان محصولات و خدمات مرتبط با این صنعت می باشد.

چشم انداز WQA بهبود کیفیت آب جهت افزایش کیفیت زندگی از طریق تکنولوژی ها و خدمات پایدار می باشد. دریافت علامت استاندارد WQA مستلزم گذراندن آزمایشهای متعدد در آزمایشگاه های فوق مدرن این سازمان می باشد.

بسیاری از دستگاه های ارائه شده به بازار ایران به دروغ از این تائیدیه بر روی محصولات خود استفاده می کنند، چون در ایران سازمانی جهت تائید استانداردها موجود نمی باشد و واردکنندگان سودجو از این استاندارد مهم برروی دستگاه خود نصب نموده و مردم عزیز ایران را در خرید گمراه می کنند.

لذا خواهشمند است جهت آگاهی از صحت استاندارد WQA به سایت این سازمان به آدرس www.WQA.ORG مراجعه نموده و در قسمت  find Certified products وارد شوید و برند مربوط دستگاه مورد نظر خود را وارد نمایید و تائیدیه مربوطه را ملاحظه فرمایید و از دستگاه هایی که به جعل از این آرم استفاده کرده اند خرید ننمایید چون سلامتی خود و خانواده خودتان به خطر خواهد افتاد.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*