تاریخ انتشار: 94-11-15 17:11:28
(2472)

گواهینامه NSF چیست؟

NSF: مخفف National Sanitation Foundation است.

NSF یک موسسه علمی در رابطه با تائیدیه و استاندارد و توسعه بهداشت عمومی و کمک به مراقبت غذای جهانی، آب جهانی و محصولات مصرفی است. مقر این سازمان در ایالات متحده امریکا می باشد.

ماموریت NSF: مراقبت و گسترش بهداشت جهانی می باشد.

NSF به عنوان یک سازمان مستقل، استانداردها و آزمایش ها و محصولات مورد تائید را مشخص می کند. گواهینامه NSF به مصرف کنندگان اطمینان می دهد که ادعاهای تولید کننده در خصوص کاهش آلاینده های آب درست می باشد و مواد مصرفی در ساخت دستگاه از نظر بهداشتی دارای ویژگی خاص می باشد.

این سازمان تجهیزات تولید شده را مورد آزمایش و بررسی قرار داده و با صدور گواهی نامه بر ادعای تولید کننده صحه گذاری می کند. دریافت مهر و علامت استاندارد NSF مستلزم گذراندن آزمایش های متعدد در آزمایشگاهای فوق مدرن در این سازمان می باشد. بسیاری از دستگاه های ارائه شده به بازار ایران به دروغ علامت تائیدیه NSF را بر روی محصولات خود ارائه که در نتیجه به مردم کشور خود خیانت می کنند.

لذا خواهشمند است جهت آگاهی از صحت استاندارد NSF به سایت این سازمان به آدرس www.nsf.org وارد شده و برند دستگاه مربوطه خود را در قسمت search certified products& systems تایپ کنید، سپس استاندارد محصول خود را مشاهده نمایید.

(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*